SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
Hatályos: 2022. November 1.
Szállítási költség és kézbesítési időpont
Az alapértelmezett szállítás a megrendeléssel 990 HUF, ami nem tartalmazza a visszaküldött termékek szállítási költségeit.
Vásárlásakor kapni fog egy Várható Kiszállítási Dátumot. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a várható kézbesítési dátum nem garantált időkeret a megrendeléshez. Automatikusan kerül kiszámításra a megrendelés, a gyártási és kézbesítési folyamat, valamint a szállítási cím feldolgozásához szükséges teljes időtartam alapján.
A megbecsült kiszállítási idő a fővárosokba történő kiszállításra alapul. Kérjük legyen türelmes a távoli területekre történő szállításokhoz. A Geonicool Kft. nem vállal felelősséget a távoli szállítmányokért olyan távoli területeken vagy régiókban, ahol a postai szolgáltatásoknak a nagy városoktól eltérő menetrendje van. Banki átutalással történő fizetés esetén, vagy ha a fizetés nem azonnal megy keresztül, a becsült kézbesítési időt a fizetés beérkezésének napjától kell számítania. A Geonicool Kft. semmilyen felelősséget nem vállal, vagy nem téríti vissza a szállítási díjat ilyen késedelem alapján.
Biztosított szállítás
A rendelése kiszállítását a GLS vagy az MPL fogja végrehajtani. A szállítási idő a cím a pontos helyétől függően változhat.
Értesítést fog kapni, amikor a csomag elhagyja központunkat, és egy nyomon követési számot küldünk a vásárlás során megadott e-mail címre. Minden csomagunkat biztosított. Kérjük, győződjön meg róla, hogy elérhető lesz a csomag átvételének időpontjában.
A Geonicool Kft. a szállítás után semmilyen felelősséget nem vállal az elveszett vagy ellopott csomagokért. Ha a csomagja a elérhetőségi probléma miatt visszakerül a diszpécserhez, a Geonicool Kft. fenntartja a jogot arra, hogy megfizetteti az ügyfélnek az újraküldési költségeket.
Ha még nem kapott nyomkövetési számot, kérjük, ellenőrizze a spam / junk mappát is. Ha nem tudja nyomon követési számát, vagy ha a szállítási állapot több napig nem változott a szolgáltató weboldalán, kérjük, forduljon ügyfélszolgálati csapatunkhoz, hogy megvizsgálhassa az ügyet.
Bármilyen probléma esetén a Geonicool Kft. kapcsolatba fog lépni a szállítóval, hogy a problémát a lehető leggyorsabban és a lehető legkisebb kényelmetlenséggel megoldja.
Kérjük, ellenőrizze a csomagját, mielőtt elfogadja a szállítást. Ha a csomagja megsérült az átutazáskor, utasítsa el az átvételi elismervényt, és haladéktalanul nyújtson be követelést a fuvarozóval.
Kiszállítási cím
A szállítások csak fizikai otthoni vagy üzleti címekre lehetségesek. Olyan megrendelések esetében, amelyeket a számlázási címtől eltérő rendeltetési helyre kell szállítani, kérjük, győződjön meg róla, hogy a hitelkártya vagy a finanszírozó cég rendelkezik ezzel az alternatív szállítási címmel a fájlban, hogy ez ne okozzon késedelmet a megrendelés feldolgozásában.
Az Ön biztonsága érdekében a szállítási és számlázási címeket nem lehet megváltoztatni megrendelés konfirmációját követően. Ha nem lesz elérhető a megadott címen az ütemezett szállítási határidőn, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, hogy ellenőrizze a szállítmány megtartásának lehetőségét, és későbbi időpontig elhalaszthatja.