SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Hatályos: 2022. November 1.

 

Szállítási költség és kézbesítési időpont

 

Az alapértelmezett szállítás a megrendeléssel 990 HUF, ami nem tartalmazza a visszaküldött termékek szállítási költségeit.

Vásárlásakor kapni fog egy Várható Kiszállítási Dátumot. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a várható kézbesítési dátum nem garantált időkeret a megrendeléshez. Automatikusan kerül kiszámításra a megrendelés, a gyártási és kézbesítési folyamat, valamint a szállítási cím feldolgozásához szükséges teljes időtartam alapján.

A megbecsült kiszállítási idő a fővárosokba történő kiszállításra alapul. Kérjük legyen türelmes a távoli területekre történő szállításokhoz. A Geonicool Kft. nem vállal felelősséget a távoli szállítmányokért olyan távoli területeken vagy régiókban, ahol a postai szolgáltatásoknak a nagy városoktól eltérő menetrendje van. Banki átutalással történő fizetés esetén, vagy ha a fizetés nem azonnal megy keresztül, a becsült kézbesítési időt a fizetés beérkezésének napjától kell számítania. A Geonicool Kft. semmilyen felelősséget nem vállal, vagy nem téríti vissza a szállítási díjat ilyen késedelem alapján.

 

Biztosított szállítás

 

A rendelése kiszállítását a GLS vagy az MPL fogja végrehajtani. A szállítási idő a cím a pontos helyétől függően változhat.

Értesítést fog kapni, amikor a csomag elhagyja központunkat, és egy nyomon követési számot küldünk a vásárlás során megadott e-mail címre. Minden csomagunkat biztosított. Kérjük, győződjön meg róla, hogy elérhető lesz a csomag átvételének időpontjában.

A Geonicool Kft. a szállítás után semmilyen felelősséget nem vállal az elveszett vagy ellopott csomagokért. Ha a csomagja a elérhetőségi probléma miatt visszakerül a diszpécserhez, a Geonicool Kft. fenntartja a jogot arra, hogy megfizetteti az ügyfélnek az újraküldési költségeket.

Ha még nem kapott nyomkövetési számot, kérjük, ellenőrizze a spam / junk mappát is. Ha nem tudja nyomon követési számát, vagy ha a szállítási állapot több napig nem változott a szolgáltató weboldalán, kérjük, forduljon ügyfélszolgálati csapatunkhoz, hogy megvizsgálhassa az ügyet.

Bármilyen probléma esetén a Geonicool Kft. kapcsolatba fog lépni a szállítóval, hogy a problémát a lehető leggyorsabban és a lehető legkisebb kényelmetlenséggel megoldja.

Kérjük, ellenőrizze a csomagját, mielőtt elfogadja a szállítást. Ha a csomagja megsérült az átutazáskor, utasítsa el az átvételi elismervényt, és haladéktalanul nyújtson be követelést a fuvarozóval.

 

Kiszállítási cím

 

A szállítások csak fizikai otthoni vagy üzleti címekre lehetségesek. Olyan megrendelések esetében, amelyeket a számlázási címtől eltérő rendeltetési helyre kell szállítani, kérjük, győződjön meg róla, hogy a hitelkártya vagy a finanszírozó cég rendelkezik ezzel az alternatív szállítási címmel a fájlban, hogy ez ne okozzon késedelmet a megrendelés feldolgozásában.

Az Ön biztonsága érdekében a szállítási és számlázási címeket nem lehet megváltoztatni megrendelés konfirmációját követően. Ha nem lesz elérhető a megadott címen az ütemezett szállítási határidőn, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, hogy ellenőrizze a szállítmány megtartásának lehetőségét, és későbbi időpontig elhalaszthatja.

Kosár0
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása
0